Γυρνώντας σπίτι- Μονόλογος

Να’μαι πάλι εδώ,
βυθισμένη στις σκέψεις μου,
περπατώντας στην μέση του δρόμου,
κοιτάζοντας τις ψιχάλες να σχηματίζουν λιμνούλες πάνω στον δρόμο.
Δεν σε είδα τελικά.
Δεν ήρθες για άλλη μια φορά.
Μου έχεις λείψει όμως το ξέρεις?
Μου έχει λείψει η αίσθηση του να είμαι δίπλα σου.
Συχαίνομαι το γεγονός ότι παρόλο που ξέρεις πως νοιώθω, δεν προχωράει.
Φαίνεται πως δεν το θες, πως δεν με θες.
Θες εκείνη.
Όχι, όχι δεν σε κατηγορώ, δικαίωμα σου.
Απλός εγώ είμαι εδώ, μονολογώ και σου ανοίγω την καρδία μου.
Αφήνω τις σκέψεις μου να ξαποστάσουν πάνω σε μια κόλα χαρτί.
Θέλω να σε πάρω τηλέφωνο,
ξέρω όμως ότι είσαστε μαζί και δεν θέλω να είμαι ο λόγος που δεν πέτυχε το όνειρό σου.
Θα περιμένω.
Θα περιμένω τηλεφώνημα σου.
Γενικώς θα περιμένω.
Φυσικά, δεν μπορώ να κάνω και τίποτα άλλο, δεν θέλω.
Δεν θέλω να σε αφήσω.
Να’μαι εδώ λοιπόν βυθισμένη στις σκέψεις μου, που ξεχειλίζουν από εσένα, και μόνο εσένα!

~Written by Nina Grigoroudi~
Βασισμένο σε μια περασμένη αγάπη που άργησε να έρθει να με βρει.

Leave a Reply

